FIDIL
غريبه ام و در اين شهر مست تنهايي به رغم غربت من ، شهره ام به شيدايي غريبه ام و دلم همدلي طلب دارد در اين تراكم غربت عجب تقاضائي! غريبه ام و سلامم جواب مي خواهد سلام بي جواب دلم صحنه اي تماشائي دلم گرفته خدايا تو هم غريب شدي؟ بيا رفيق دلم شو، زغربتت به درآيي دلم شكسته تر از شيشه هاي شهر شماست اگر چه نيست شعر من اما ، چه بند زيبايي خداي جمله غريبان ، رفيق شبهايم همين كه فكر من هستي چه غم ز تنهائي
یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : A.Z&M.K
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : A.Z&M.K




مرغی در چین که تصور میکند پنگوئن است








ادامه مطلب ...
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 18:39 ::  نويسنده : A.Z&M.K
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : A.Z&M.K
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 19:59 ::  نويسنده : A.Z&M.K

 

ميوه مورد علاقه استيو جابز مؤسس و بنيانگذار شركت اپل، سيب بود و بنابراين اسم شركتش را نيز اپل (به معني سيب ) گذاشت................................................................................................................................................................................

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:تقویت سیگنال آنتن وایرلس , :: 19:55 ::  نويسنده : A.Z&M.K


در حال حاضر استفاده از مودم های wifi به علت قابلیت های زیاد و قیمت مناسبی که دارد بسیار رایج شده است اما با تمام خصوصیات مثبتی که دارد شاید بزرگترین ایراد که بتوان به آن گرفت و کاربران از آن گله مند هستند قدرت سیگنال این نوع مودم ها می باشد.

این مودم ها به طور ایده آل در فضای باز تا شعاع 20 تا 25 متر یا حتی بیشتر را جواب گو هستند ولی تمام استفاده کننده کنندگان از این نوع مودم ها آن را داخل ساختمان استفاده می کنند که در این بین موانعی وجود دارد و اگر حتی در شعاع تحت پوشش مودم هم باشید وجود تنها 2 یا 3 دیوار در این میان قدت سیگنالی که شما در دستگاه مورد نظر دریافت می کنید را پایین خواهد آورد .

اما ما به شما آموزش می دهیم که چطور با یک قوطی نوشابه ساده قدرت سیگنال را در جهت مورد نظر خودتان افزایش دهید و از هدر رفتن سیگنال در تمامی شعاع ها جلوگیری کنید .


 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:amirsaleh zare, :: 19:42 ::  نويسنده : A.Z&M.K
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:walpaper for pc, :: 19:42 ::  نويسنده : A.Z&M.K
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : A.Z&M.K

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

<گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنهp dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FIDIL و آدرس fidil.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان